Monday, October 25, 2010

gluk gluk

Arini ni nak jd keibuan sket boleh lak arini je
Ni perbualan antara seorg ibu dn seorg bakal ibu tak kire bakal kot kalo dah mmg ade dlm perut tu, he

Ezlen Shasharin... lately aku tdo ganas weit
Nazarulniza Ka... haha..ko sedar ke laki ko bgtau
Ezlen Shasharin... aku yg sedar
Ezlen Shasharin... risau aku
Ezlen Shasharin... ble sedar leh la aku tdo elok2
Ezlen Shasharin... sian bby dlm perut
Nazarulniza Ka... haha, dun wori..die byk kusyen dlm tu
Nazarulniza Ka... tak rasa punye

Ezlen Shasharin... heheh
Nazarulniza Ka... tak silap aku, bile maknye gerak2, bg die kat dlm tu rasa la sket2, tp mcm duduk dlm buai je
Ezlen Shasharin... tue la aku pk msti bby kne penyet ke ape ke
Nazarulniza Ka... lg die sedap ade la dlm tu
Ezlen Shasharin... heheh
Ezlen Shasharin... duk mcm dlm buai
Nazarulniza Ka... tahnye..siap tilam air
Nazarulniza Ka... ape nak rasa
Nazarulniza Ka... hehe
Nazarulniza Ka... Tuhan pandai kan..buat dlm tu air..mmg penyerap plg baik segala hentakan ke bunyi ke
Nazarulniza Ka... mcm tenang je dlm tu..mcm ko rasa bile masukkan kepala dlm air
Nazarulniza Ka... kn cam diam je,gluk gluk

Ezlen Shasharin... heehheh

Hmm, rasa rindu nak ngandung balik
Best sgt masa tu
Every step of the way, sentiasa nak tau ape jd dlm tu
Byk sgt main intenet di kala ni sori bosSbb asik cari info psl pregnancy masa dlm pantang pon ngadap tenet sambil nyusu izzBile rajin cari info, mcm2 ilmu Tuhan bagi
Saya ni jenis suka cari fakta, tak mudah2 nak percaya2 ckp2 org
Ala2 degil sket haha
Bukan ape, tak suka buat pape buta2 tuli, buat pape bile tau sbbnye, baru rasa bersungguh2
Dan baru puas bile nampak hasil

Rasa pasni nak buat entry psl ngandung tgh sgt dlm mode nak bercerita bab ni baik dilayankn



izz..within minutes after birth..segar dr ladang :D


5 comments:

  1. arghh, mane gambar baru izz??! kangennnn

    ReplyDelete
  2. hoyeah. izz da nak dapat adik tu..hehe

    ReplyDelete
  3. ha dah letak dah tu ayah wan..satu je tp..hehe..nnti2 upload lagik

    ain..belom ye belom..hehe..mmg rasa bestnye ngandung...tp mari bersabar dulu ye..hehehe

    ReplyDelete
  4. izz??? dpt adik????bia btul...
    mane dapat???

    ReplyDelete

yes?