Saturday, January 22, 2011

that day

arini saye ade byk time for myself
maka saya nak mengarot sket

nampak gamba bawah ni..nampak tak?
ini ialah saya masa kawen
selim melim bukan (erkk..mcm seksi pun ade)
ye..itu lah hasil dr usaha gigih saya cube memuatkan diri dlm baju pengantin yg seumur hidup skali jek eventnye
mase ni berat 49
boleh turun lg sbb saye penah cecah 43, tp rasanye nampak cengkung sgt nnti

nih masa bersanding umah saye

bile tgk skang balik gamba2, rasa..naakkkk
nak balik camtu
skang ni 57, smalam baru timbang (hamik ko aku letak dlm blog, tolong serius sket okeh kali ni)

so that is my resolution
saya serius ni (abg badang saye tau anda baca pastu nnti perli2 manja..haha)

bg support okeh
nak bini cun tak??~~ nada mengugut

tgk gamba kawen atau tunang, saya rasa best sbb saye ni bukan sentiasa cantik
masa2 ni je la dpt rasa camne jadi org cantik (dn rasa jd artis ade org tolong makeupkan haha)
walaupun ade org kate muke jd lain la, make up tebal la, derang tatau betapa saya hargai pengalaman tu
org yg dah hari2 cantik, mmg la tak rasa
saya sepnjang hidup dah biasa jd sekadar wanita berwajah biasa, jarang2 skali mendapat perhatian istimewa (bukan tak bersyukur, tp mmg terbukti pmpuan yg ade kelebihan wajah ni byk advantage bile duduk dlm zaman kite skarang)
ditambah dgn beberape masalah luaran lain, saya mudah rasa rendah diri walaupun dr luaran i kept my head high
and i believe somehow my fluctuating self esteem sometimes effect whatever i'm doing..social life, work, self confidence, etc2..
begitula rapuh saya sebenarnye
cuma saye ni jenis bukan outspoken.. lgpon saye selagi boleh akan cepat2 pk lain bile bende2 camni dtg dlm otak
in fact i think this is the 1st time i'm saying all these outloud (ohh im soo not a twitter person)

haha..tetibe meluahkan perasaan, bende yg mengarot lak tu..lari tajuk
ape la naza..yg penting dalaman okeh!!! (ayat menyedapkan hati)
yg penting en badang pandang tembus sume2 tu :) (ini saye sukee)

berbalik kat gamba
mekasih kat K ann my kazen yg juge make up artist karang kraf..loved your work
tah bile lg dpt rasa camtu :) tadek dah kot nak buat, ingat murah?
(saye rasa post saye ni terbawak2 dek entry2 blog kawan2 saye yg tgh cerita psl wedding zaquan & ayu raudhah la)


moments before becoming mrs badrul amri

so naza
mari letak target
mule 25 hb ni okeh!! (semangat sket sbb hari gaji..wawawawa)



No comments:

Post a Comment

yes?